PRUDENTIAL

PRUDENTIAL
Click to get medical card quotation!

Thursday, January 1, 2009

MEMs - produk untuk lelaki

Inilah masa anda mendapatkan khasiat seimbang untuk kesihatan bagi membolehkan anda bersiap sedia menjadi Ketua Keluarga!
Daripada konsep masyarakat yang tradisi, lelaki sejak daripada kecil telah diindoktrinasikan dengan idea mesti mempunyai keberanian yang nekad dan tidak mudah menangis.

Walaubagaimanapun, pelbagai jenis masalah yang dihadapi seperti tekanan, hubungan sosial dan peningkatan usia telah menjadikan fungsi badan semakin menurun.

Ditambahkan lagi kekurangan informasi serta penghargaan diri telah menyebabkan mereka menyimpan dalam hati masalah-masalah kesihatan seperti bengkak prostat, lemah pengaliran air kencing, kekuatan fizikal menurun, sakit tulang belakang, gangguan seksual dan sebagainya serta sering mengeluh apabila berseorangan.
 
Disebabkan ini lah GSK Marketing memperkenalkan produk keduanya sejak pertengahan tahun 2009 yang akan mengatasi masalah-masalah yang selalu dihadapi kaum lelaki - MEMS...
 
Kebaikan GSK MEMS



Membantu anda memulihkan :-


* Memperbaiki simptom masalah prostat
* Mengurangkan sakit belakang
* Meningkatkan prestasi seksual lelaki
* Meningkatkan aktiviti sperma
* Meningkatkan penumpuan mental
* Meningkatkan tenaga dan semangat badan
* Mencegah Androgenetic Alopecia
* Menghilangkan lemak
* Merangsang fungsi usus dan perut
* Meningkatkan kualiti kulit
* Memperbaiki tekanan emosi
* Menggalakkan peredaran darah dan mengurangkan beban hati
* Menurunkan tahap kolestrol LDL
* Mengekalkan tekanan darah yang normal
* Menggalakkan fungsi pankreas
* Meningkatkan tidur yang berkualiti
* Mengurangkan tahap asid dalam badan
* Menguatkan tulang
* Mengimbangi tahap hormon
* Meningkatkan daya ingatan
 
Melalui formulasi unik yang dikaji selidik dan dikembangkan daripada Switzerland ini, GSK World MEMS dirumus daripada estrak tumbuhan semulajadi yang aktif, demi menyelaraskan fungsi fisiologi badan lelaki secara keseluruhannya.

Kandungan MEMS :

1. Muira Puama
- Orang-orang asli Amazon menggunakannya sebagai makanan tambahan untuk melegakan kesakitan otot saraf, penyakit hati, rheumatisme dan beri-beri secara tradisi.
- Btirish Herbal Pharmacopoeia mencadangkan penggunaannya untuk merawat disentrari dan meningkatkan prestasi dan keinginan seks lelaki pada keseluruhannya.
- Di German dan Amerika Syarikat, ianya digunakan sebagai tonik sistem saraf pusat, untuk parasit, gangguan menstruasi dan rheumatisme.
- Telah diktiraf (lebih kurang 1 abad) sebagai khazanah semula jadi di mana ia memainkan peranan untuk memperbaiki kejelasan mental, menggalakkan tenaga dan semangat serta mengurangkan tekanan emosi.

2. E.Catuaba
- Pada abad2 yang lepas, Tupi Indians Brazil mengiktiraf tumbuhan ini boleh meningkatkan prestasi seksual lelaki, mengurangkan kebimbangan dan meningkatkan daya tenaga.
- Kajian oleh Dr. Meira Penna, seorang professor antarabangsa yang terkenal mengatakan Catuaba berfungsi sebagai perangsang sistem saraf, meningkatkan prestasi seksual lelaki dan tiada kesan sampingan.
- Menurut Micheal Van Straten, pengarang dan penyelidik tumbuhan perubatan yang terkenal, Catuaba menggalakkan sistem saraf pusat, memmulihkan keremajaan lelaki dan tiada kesan sampingan walaupun diambil pada jangka masa panjang.
- Di negara Europa, Catuaba digunakan oleh orang ramai bagi mengurangkan kepenatan, meningkatkan pengingatan, melegakan penyakit kulit, meningkatkan peredaran darah, mengurangkan toksin badan dan meningkatkan daya ketahanan badan serta mengelakkan kesumbatan urat saraf.

3. Maca
- Adalah sejenis akar yang tumbuh pada ketinggian 14,000 kaki dari aras laut.

- Ia mempunyai daya tahanan yang tinggi, membolehkannya hidup dalam cuaca sejuk, angin kencang dan udara yang nipis.
- Ia dicadangkan oleh FAO (Food & Agriculture Organization) sebagai makanan kesihatan yang selamat.
- Ia juga dicadangkan oleh angkasawan NASA, kumpulan pendaki gunung 8000 Peru serta Perlawanan Piala Jepun/ Korea 2002.
- Maca mempunyai Maca amide, Maca olefin/ alkene dan minyak mustard yang dapat menyelaraskan rembesan hormon seperti andgrogen, estrogen, progesterone demi meningkatkan keupayaan seks, memperbaiki osteoporasis dan penyakit prostat.

- Maca mempunyai asid amino dan zat-zat mineral yang boleh memberi khasiat kepada testis, ovari, kelenjar seks dan organ-organ lain, meningkatkan tenaga, menyelaraskan tekanan darah, meningkatkan keimunan badan dan menguatkan fungsi jantung.

4. Butea Superba
- Juga dikenali sebagai Red Kwao Krua, sejenis herbal asli di Negara Thai
- Pada 20 tahun yang lepas, Dr. Wichai Cherdshewasart, seorang penyelidik bioperubatan terkenal, pasti bahawa ini adalah herbal ajaib yang baru. Ia berupaya meningkatkan tenaga, semangat dan mempunyai kesan vasodilator di mana ia tidak membebankan saraf, otot dan hati.

- Kajian juga dijalankan oleh University Chulalongkorn Negara Thai pada 18 tahun yang lepas dan ditentusahkan bahawa Butea Superba kaya dengan Flavonoids dan Flavonoid glycosides di mana ia boleh menggalakkan peredaran darah lelaki dan meningkatkan prestasi seksual lelaki secara keseluruhannya tanpa sebarang kesan sampingan.

- Banyak kajian antarabangsa telah menunjukkan bahawa Butea Superba memulihkan keremajaan lelaki dari dalaman hingga ke luaran, dari segi kesihatan hingga rupa.

5. Saw Palmato

- Tumbuh di kawasan Florida, adalah daripada keluarga pokok sawit kecil.

- Penyelidikan Terapeutik yang baru dari Negara German menunjukkan saw palmato berkesan untuk membaiki masalah prostate dan telah diiktiraf oleh Jabatan Kesihatan Negara German adalah selamat digunakan.

- Untuk memperbaiki : pembesaran prostate, adrogentic alopecia

6. Gaurana

- Berasal di Hutan Hujan Amazon, Brazil

- Memulihkan tenaga, mengurangkan keletihan, membakar lemak, mengurangkan berat badan, melegakan dan menggalakkan kejelasan mental

7. Inulin
- Mengurangkan masa makanan tertinggal di dalam perut dan usus, senang berasa kenyang.

- Mengurangkan tahap kolestrol LDL, triglyceride & menggalakkan tahap kolestrol HDL yang baik.

CARA PEMAKANAN MEMS
 
1 HARI 2 SACHETS SELAMA 3 BULAN UTK KESAN MAKSIMUM
 
1 Kotak = 25 sachets = RM 168

No comments:

Post a Comment

Get Quotation for PruHealth Medical Card

Full Name:
Date of Birth:
Smoking or not: Yes No
Annual Income:
Contact Number:
Location:
Marital Status: Married Single
No of kids:
Occupation:
Email Address:
Put a website form like this on your site.